V Liptovsku inzerujem už niekoľko rokov. Sprvu som inzercii nedôveroval a nedal som sa dievčatám z redakcie hneď "zlomiť". 😉 V tom čase bolo v našom regióne viacero bezplatných inzertných časopisov, no všetky - až na Liptovsko, postupne zanikli. Sprvu som inzeroval každý druhý týždeň, no keď mi ľudia, ktorí moje služby vyhľadávali hovorili, že ma nenašli v Liptovsku, hoci predtým ma tam videli, rozhodol som sa pre pravidelnú inzerciu v každom čísle. A to je kľúč k efektívnosti - pravidelnosť a dlhodobá inzercia. S Andreou Guzy z redakcie sme vytvorili viac typov inzerátov, ktoré pravidelne striedame a ľudia v našom regióne začali moje služby vyhľadávať. Čitatelia si zvykli, že v Liptovsku vždy nájdu moju ponuku. Popri Liptovsku som vyskúšal aj iné formy inzercie, či už na webových stránkach slovenského vyhľadávača, alebo okresných novinách, predávaných v novinových stánkoch. Obdobná "efektivita" v novinách, ktoré sa predávajú - nula bodov. A tak okrem inzercie v Liptovsku už neinzerujem nikde. Ľudia si zvykli, že tam ma nájdu - každý týždeň, už niekoľko rokov. Liptovsko vychádza v niekoľkotisícovom náklade. Keď si ma každý týždeň všimne len percento ľudí, ktorým sa noviny dostali do schránky - som spokojný. Je to ako havarijná poistka na aute. Keď ju platíte roky a nestane sa Vám poistná udalosť - sú to vyhodené peniaze? Nie, veď poznáte ten slogan - ...keby niečo! Ak nebudete inzerovať, ušetríte? Možno - ale ani nezarobíte. Veď v podnikaní treba najprv investovať a prídu aj zisky

Jožo Fašánok
konateľ
Na prispôsobenie obsahu a analýzu návštevnosti používame súbory cookie. Rozhodnite sa, či ste ochotní prijímať súbory cookie z našich webových stránok.